LESS

image463Sitter här och är lite småless.
Är en sån dag, antar jag.

Sen så är jag ensam hemma eftersom Gustav är kvar på någon vårfest på jobbet. Trist att vara här själv på en fredag.

Trivs inte riktigt med att bo här i Sthlm. Känner ju inte en kotte här, förutom min pojkvän och hans polare.

Sthlm är väl ändå lite väl överskattat, egentligen? Innan jag flyttade hit så var jag helt tokig i stället. Men nu.. nää.. Det är som brunsås ungefär, det funkar men är ingen sensation precis. Är ju knappast något speciellt med stället.
Typ som Falun, fast i större skala.

Längtar verkligen tills Anna flyttar hit! Då blire röj höjhöjhöj ;)


Vad tycker du om Stockholm?


Kommentarer
Postat av: Emie

Håller med dig precis, Sthlm är en underbar stad, men jag skulle inte kunna tänka mig att bo där. :) Stockholm är väl precis som vilken annan stad som helst.. när man väl bor där :)

2008-04-11 @ 20:27:45
URL: http://emiejohannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0